Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.12104/32781
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGONZALEZ ARCEO CARMEN ARACELI, GONZALEZ GARCIA MA. ANGELES, GUTIERREZ CARDONA MARGARITA
dc.contributor.editorCUCS
dc.contributor.editorUniversidad de Guadalajara
dc.contributor.otherLIC. PSICOLOGIA
dc.date.accessioned2015-09-09T18:02:19Z-
dc.date.available2015-09-09T18:02:19Z-
dc.date.submitted1996-00-00
dc.identifier.urihttp://wdg.biblio.udg.mx
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12104/32781-
dc.language.isospa
dc.publisherBiblioteca Digital wdg.biblio
dc.publisherUniversidad de Guadalajara
dc.rights.urihttp://wdg.biblio.udg.mx/politicasdepublicacion.php
dc.title?LA EDUCACION VIVENCIADA ES UN METODO ALTERNATIVO PARA FAVORECER ALGUNOS INDICADORES DE DESARROLLO DE LAS AREAS NEUROLOGICA, COGNITIVA Y AFECTIVA DE UN GRUPO DE PRIMER GRADO DE PRIMARIA?
dc.typeLicenciatura
dc.typeTesis
dc.rights.holderUniversidad de Guadalajara
dc.rights.holderGONZALEZ ARCEO CARMEN ARACELI, GONZALEZ GARCIA MA. ANGELES, GUTIERREZ CARDONA MARGARITA
Appears in Collections:CUCS

Files in This Item:
File SizeFormat 
LCUCS00171.pdf
Restricted Access
234.91 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in RIUdeG are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.