Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.12104/93310
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorZenil Ongay, Adriana Matilde-
dc.date2023-06-29-
dc.date.accessioned2023-09-01T18:11:08Z-
dc.date.available2023-09-01T18:11:08Z-
dc.identifierhttp://dialogossobreeducacion.cucsh.udg.mx/index.php/DSE/article/view/1385-
dc.identifier10.32870/dse.v0i27.1385-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12104/93310-
dc.formatapplication/pdf-
dc.languagespa-
dc.publisherUniversidad de Guadalajaraes-ES
dc.relationhttp://dialogossobreeducacion.cucsh.udg.mx/index.php/DSE/article/view/1385/1113-
dc.sourceDiálogos sobre educación; No. 27 (14): Educational Journeys. July-October 2023en-US
dc.sourceDiálogos sobre educación; Núm. 27 (14): Tránsitos educativos. Julio-octubre 2023es-ES
dc.source2007-2171-
dc.titleJoining Tipping Points. Change of addressen-US
dc.titleUniendo puntos de inflexión. Cambio de direcciónes-ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article-
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion-
Appears in Collections:Revista Diálogos Sobre Educación

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in RIUdeG are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.