Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.12104/48825
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorRamos Moreno Mauro Alberto
dc.contributor.authorVillalobos Arévalo Guadalupe Del Carmen
dc.contributor.editorCUCS
dc.contributor.editorUniversidad de Guadalajara
dc.contributor.otherMaestro en Psicología Educativa
dc.date.accessioned2015-09-21T18:31:46Z-
dc.date.available2015-09-21T18:31:46Z-
dc.date.submitted2005
dc.identifier.urihttp://wdg.biblio.udg.mx
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12104/48825-
dc.formatapplication/PDF
dc.language.isospa
dc.publisherBiblioteca Digital wdg.biblio
dc.publisherUniversidad de Guadalajara
dc.rights.urihttp://wdg.biblio.udg.mx/politicasdepublicacion.php
dc.titleLA COMPRENSIÓN DE LA LECTURA COMO FACILITADOR DE LA SOLUCIÓN DE PROBLEMAS MATEMÁTICOS EN LA ESCUELA PRIMARIA: REVOLUCIÓN EN LA CIUDAD DE TAPACHULA, CHIAPAS
dc.typeMaestria
dc.typeTesis
dc.rights.holderUniversidad de Guadalajara
dc.rights.holderVillalobos Arévalo Guadalupe Del Carmen
Appears in Collections:CUCS

Files in This Item:
File SizeFormat 
MCUCS00128.pdf
Restricted Access
336.8 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in RIUdeG are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.