Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.12104/20758
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorCamara Resendiz Pedro Solis
dc.contributor.authorValadez Sierra Maria De Los Dolores
dc.date.accessioned2015-09-08T22:51:49Z-
dc.date.available2015-09-08T22:51:49Z-
dc.date.submitted2005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12104/20758-
dc.identifier.urihttp://wdg.biblio.udg.mx
dc.formatapplication/PDF
dc.language.isospa
dc.publisherBiblioteca Digital wdg.biblio
dc.publisherUniversidad de Guadalajara
dc.rights.urihttp://wdg.biblio.udg.mx/politicasdepublicacion.php
dc.titleIDENTIFICACIÓN DE NIÑOS SUPERDOTADOS Y COMPARACIÓN DE ESTUDIOS EMOCIONALES ENTRE NIÑOS NORMALES Y SUPERDOTADOS: EL CASO DE LA ANSIEDAD Y LA DEPRESIÓN
dc.typeTesis de Doctorado
dc.rights.holderUniversidad de Guadalajara
dc.rights.holderValadez Sierra Maria De Los Dolores
dc.type.conacytDoctoralThesis-
dc.degree.nameDoctorado en Psicologia De La Salud-
dc.degree.departmentCUCS-
dc.degree.grantorUniversidad de Guadalajara-
dc.rights.accessopenAccess-
dc.degree.creatorDoctora en Psicologia De La Salud-
Appears in Collections:CUCS

Files in This Item:
File SizeFormat 
DCUCS00025.pdf
Restricted Access
302.98 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in RIUdeG are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.