Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.12104/20567
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorRamon Ascencio Franco
dc.contributor.authorRizo Penilla, Alfredo
dc.date.accessioned2015-09-08T22:43:31Z-
dc.date.available2015-09-08T22:43:31Z-
dc.date.submitted2005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12104/20567-
dc.identifier.urihttp://wdg.biblio.udg.mx
dc.formatapplication/PDF
dc.language.isospa
dc.publisherBiblioteca Digital wdg.biblio
dc.publisherUniversidad de Guadalajara
dc.rights.urihttp://wdg.biblio.udg.mx/politicasdepublicacion.php
dc.titleEl aprendizaje del alumno de bachillerato en le asignatura de literatura sería más significativo apoyado de herramientas idóneas, caso Preparatoria No. 10 de la Universidad de Guadalajara
dc.typeTesis de Doctorado
dc.rights.holderUniversidad de Guadalajara
dc.rights.holderRizo Penilla, Alfredo
dc.type.conacytDoctoralThesis-
dc.degree.nameDoctorado en Ciencias-
dc.degree.departmentCUALTOS-
dc.degree.grantorUniversidad de Guadalajara-
dc.rights.accessopenAccess-
dc.degree.creatorDoctor en Ciencias-
Appears in Collections:CUALTOS

Files in This Item:
File SizeFormat 
DCUALTOS00028.pdf
Restricted Access
400.14 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in RIUdeG are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.